Klachten

We doen onze uiterste best u goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht? Dan horen we dat graag van u.

We zorgen dat er zorgvuldig met uw klacht om wordt gegaan. Daarom werken we met een vaste klachtafhandelingsprocedure. Een onderdeel van deze werkwijze is dat we alleen schriftelijk ingediende klachten in behandeling nemen. Op die manier kunnen er geen misverstanden ontstaan.

U kunt uw klacht op twee verschillende manieren insturen:

Per brief:

Aegon Cappital B.V.
Klachtbehandeling
Postbus 554
9700 AN Groningen

Per e-mail:

Voor werknemers: werknemer@aegoncappital.nl
Voor werkgevers: werkgever@aegoncappital.nl
Voor adviseurs: service@aegoncappital.nl

Voor meer informatie over onze klachtenprocedure belt u met de Pensioendesk van Aegon Cappital, telefoonnummer (050) 52 25 077.

Chat met ons

Chat met ons×

Vul je gegevens in zodat we je beter kunnen helpen. Wel zo makkelijk!

Wij blijven onze chat steeds verbeteren. Heb je tips? Geef ze dan aan ons door!

Welkom op de Livechat van Aegon Cappital. Een medewerker helpt je zo snel mogelijk.