Klachten

We doen onze uiterste best u goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht? Dan horen we dat graag van u.

We zorgen dat er zorgvuldig met uw klacht om wordt gegaan. Daarom werken we met een vaste klachtafhandelingsprocedure. Een onderdeel van deze werkwijze is dat we alleen schriftelijk ingediende klachten in behandeling nemen. Op die manier kunnen er geen misverstanden ontstaan.

Heeft u een pensioenregeling bij
Aegon PPI?

U kunt uw klacht op twee verschillende manieren insturen:

Per brief:
Aegon PPI B.V.
Klachtbehandeling
Postbus 5237
9700 GE Groningen

Per e-mail:
Voor werknemers: deelnemer@aegonppi.nl
Voor werkgevers: werkgever@aegonppi.nl
Voor adviseurs: service@aegoncappital.nl

Voor meer informatie over onze klachtenprocedure belt u met de
Pensioendesk van Aegon PPI, telefoonnummer (050) 582 19 07.

Heeft u een pensioenregeling bij Cappital?

U kunt uw klacht op twee verschillende manieren insturen:

Per brief:
Cappital Premiepensioeninstelling B.V.
Klachtbehandeling
Postbus 554
9700 AN Groningen

Per e-mail:
Voor werknemers: deelnemer@cappital.com
Voor werkgevers: werkgever@cappital.com
Voor adviseurs: service@aegoncappital.nl

Voor meer informatie over onze klachtenprocedure belt u met de Pensioendesk van Cappital, telefoonnummer (050) 52 25 077.