Persoonlijke aandacht én digitaal gemak

U bepaalt zelf op welk moment en op welke wijze u contact met ons heeft. Even persoonlijk contact? Onze werkgeversdesk staat voor u klaar. Liever zelf regelen? Via de online omgeving regelt u zaken snel en gemakkelijk.

Persoonlijke aandacht én digitaal gemak

Direct geholpen

Hulp nodig bij het aanleveren van gegevens? Een vraag over een nota? We helpen u graag! We zijn maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar via telefoonnummer (050) 522 50 70. Geen vervelende keuzemenu’s, maar meteen iemand aan de lijn. Liever mailen? Geen probleem: werkgever@aegoncappital.nl

Gemak met onze gebruiksvriendelijke portalen

Een duidelijk overzicht van uw pensioenadministratie vindt u in ons werkgeversportaal. Wijzigingen geeft u hier snel en gemakkelijk door. Extra handig:

  • Onze pensioenadministratie is gekoppeld aan de Basisregistratie Personen en het UWV
    Hierdoor krijgen we wijzigingen zoals verhuizingen, echtscheidingen en wijziging van arbeidsongeschiktheid automatisch door.
  • Onze pensioenadministratie kan gekoppeld worden aan uw salarisadministratie
    Hierdoor worden wijzigingen die u doorvoert direct verwerkt in onze pensioenadministratie. Geen dubbel werk meer en altijd actueel. 

Het beheer uitbesteden

U kunt er voor kiezen om uw pensioenregeling te laten beheren door een adviseur. Dit kunt u doorgeven via het werkgeversportaal. Uw adviseur kan dan de wijzigingen voor u doorvoeren. Zelf behoudt u een meekijkfunctie.

Vind een adviseur bij u in de buurt

Chat met ons

Chat met ons×

Vul je gegevens in zodat we je beter kunnen helpen. Wel zo makkelijk!

Wij blijven onze chat steeds verbeteren. Heb je tips? Geef ze dan aan ons door!

Welkom op de Livechat van Aegon Cappital. Een medewerker helpt je zo snel mogelijk.