Persoonlijke aandacht én digitaal gemak
U bepaalt zelf op welk moment en op welke wijze u contact met ons heeft. Even persoonlijk contact? Onze werkgeversdesk staat voor u klaar. Liever zelf regelen? Via de online omgeving regelt u zaken snel en gemakkelijk.

Direct geholpen
Hulp nodig bij het aanleveren van gegevens? Een vraag over een nota? We helpen u graag! We zijn maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar via telefoonnummer (050) 522 50 70. Geen vervelende keuzemenu’s, maar meteen iemand aan de lijn. Liever mailen? Geen probleem: werkgever@aegoncappital.nl
Gemak met onze gebruiksvriendelijke portalen
Een duidelijk overzicht van uw pensioenadministratie vindt u in ons werkgeversportaal. Wijzigingen geeft u hier snel en gemakkelijk door. Extra handig:
- Onze pensioenadministratie is gekoppeld aan de Basisregistratie Personen en het UWV
Hierdoor krijgen we wijzigingen zoals verhuizingen, echtscheidingen en wijziging van arbeidsongeschiktheid automatisch door. - Onze pensioenadministratie kan gekoppeld worden aan uw salarisadministratie
Hierdoor worden wijzigingen die u doorvoert direct verwerkt in onze pensioenadministratie. Geen dubbel werk meer en altijd actueel.
Het beheer uitbesteden
U kunt ervoor kiezen om uw pensioenregeling te laten beheren door een adviseur. Dit kunt u doorgeven via het werkgeversportaal. Uw adviseur kan dan de wijzigingen voor u doorvoeren. Zelf behoudt u een meekijkfunctie.