Persoonlijke aandacht én digitale ondersteuning?

Sommige zaken regelt u liever zelf, andere zaken regelt u liever in overleg. Daarom combineren we gebruiksvriendelijke portalen en geavanceerde administratiesystemen met een toegewijd team dat u persoonlijk helpt.

Persoonlijke aandacht én digitale ondersteuning

Persoonlijk en gespecialiseerd contact met onze Werkgeversdesk

Speciaal voor u hebben wij één gespecialiseerde desk waar u terecht kunt met al uw vragen. Onze desk is van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar, via het telefoonnummer (050) 522 50 70 en via het e-mailadres werkgever@aegoncappital.nl.

Gemak met onze gebruiksvriendelijke portalen

Gemak dient de mens. En wij maken het u graag gemakkelijk. Met het werkgeversportaal heeft u een duidelijk overzicht van uw pensioenadministratie en kunt u wijzigingen eenvoudig digitaal aan ons doorgeven. Op het werkgeversportaal kunt u:

  • Mutaties in het werknemersbestand doorgeven,
  • premienota’s bekijken én
  • bedrijfs- en werknemersgegevens controleren.

Bekijk de handleiding werkgeversportaal voor een beschrijving. Op het werkgeversportaal ziet u precies wat de status is van de wijzigingen die u heeft doorgegeven.
Vanzelfsprekend blijven wij continu verbeteringen doorvoeren in het werkgeversportaal om nog beter aan uw wensen tegemoet te komen.

Wilt u uw pensioenregeling niet zelf beheren?

U kunt uw adviseur toestemming geven uw pensioenregeling te beheren. Dit doet u via het formulier ‘machtiging adviseur’. U kunt de wijziging ook digitaal doorgeven via het werkgeversportaal. Uw adviseur krijgt dan toegang tot het werkgeversportaal. U behoudt een meekijkfunctie en kunt zelf geen personeelsmutaties meer doorvoeren. Heeft u nog geen adviseur?

Zoek een pensioenadviseur bij u in de buurt

Eén administratieve omgeving

Aegon Cappital waarborgt een foutloze administratie, omdat we met het geavanceerde administratiesysteem van TKP werken. Dit systeem is gekoppeld aan de BRP (Basisregistratie Personen) en het UWV. Zo krijgen we mutaties zoals verhuizingen, echtscheidingen en ingang of wijziging van arbeidsongeschiktheid door. Dit betekent dat deze mutaties automatisch en op tijd worden verwerkt. En dat u en uw werknemers op elk moment over de juiste en actuele informatie kunnen beschikken.

Waarmee kunnen we u helpen?